ström

Mode, inredning, träning & moi.

Vill till en storstad

Kategori: mina tankar



Saknar denna underbara människa & fina Stockholm. Var en så härlig helg i höstas, när vi var där o hälsa på! Skulle vart skönt att komma ifrån lilla Lysekil ett tag & se riktig uteservering tex hahah. Lysekil är en fin stad men lite litet o en jäkla skvallerstad. Googlar man Skvaller så kommer Lysekil upp, liksom fattar inte har inte folk bättre saker för sig hahah. Sen har Lysekil förvandlats till en knarkar stad o massa skitungdomar som förstör. Och polisen gör inget, sätt dom i fängelse för helvete. Så jävla mesiga straff nu förtiden. Eller håller någon med mig? Hört folk som sagt att när dom kommit till Lysekil, att dom aldrig hört/sett så mycket knark som i Lysekil. (kan ju va för att de är en liten stad, men är så sjukt många ungdomar som håller på:( de "roliga" med allt detta är folk verkligen tror/tycker att de är "nyttigare"/ bättre att röka på än att dricka alkohol tex o knark är inte farligt. Hahahhaha kan jag bara säga, men detta ämne kan vi prata om en Annan gång. Som sagt väldigt emot detta! Men Lysekil är en underbar stad på sommaren iallafall!! Kan va skönt med en litet stad också & lite "mysigt" att alla känner alla:) Får se om jag kommer ifrån denna stad någongång. Trivs o så men vill ha mer, mer möjligheter. Att gå ut en söndag o handla färskt bröd, shoppa i massa butiker. Sätta sig på en uteservering o äta lunch tex;) Älskar mitt jobb, så är nog de som håller mig kvar:)

Kommentera inlägget här: