ström

Mode, inredning, träning & moi.

Näven upp!

Kategori: mina tankar

Då var man lite sleten nu, men va fan man är ju gammal 18..;)
Då var sista matchen spelad, är riktigt imponerad på de två första halvlekarna i de två första matcherna. Vi spelade grymt då. Mycket roligare att spela när alla drar upp armen och visar vilka som gjort mål. Vi är ett riktigt gött gäng asså, gillar er tjejer.
och nu sista matchen, som våran tränare säger
- Vi slutar aldrig fightas.
Det har han rätt i, vi slutar aldrig fightas, vi biter ihop och kör på´.
Nu fick jag minnet från igår innan matchen då jag, Jc & ljungberg latchar innan uppvärmningen.
hahah, våra moves äger! Fan va fult dety måste sett ut men shit va roligt DET ser ut!
Allt för skratt, man får ju bjuda på sig själv;)

Och sen shit va jag skrikit på bänken, jag får ju typ ryck ibland när jag väl är så inne i matchen. Roligaste är när jag skriker bra till någon och min röst spricker. Då kan man ju inte hålla sig för skratt. Men denna Jsm fick jag lite ryck på domarna asså, när man kan vara rättvis varför är man inte det då.? Jag kanske sa lite väl mycket fula ord men som tur hörde bara emma och sofia mig, som satt brevid mig på bänken. Men dom skrattade i all fall. ahah usch på mig!

Emma tjatar på mig att följa med på fest i Kungshamn eller någonstans men... aa vet inte ska man skylla på gossip girl elelr att man inte orkar haha
Imorn drar jag och sofia och några till Gbg och vi ska göra något mycket roligt!

Tack för i helgen damer, mycket bra kämpat as usual! Synn bara att det inte håller hela vägen:)
Chingeling vänner