ström

Mode, inredning, träning & moi.

denna höst

Kategori: mina tankar

jag mår inte bra just nu, mår skit nästan varje dag. Och har väl kommit på nu att jag måste göra något åt de. För mitt psyke tar kol på mig. Denna höst har de blivit för mycket med allting, har inte tänkt på mig själv någonting utan bara på andra. Är ingen självisk person men ibland måste man ta sig själv i första hand. Vill verkligen skriva för de behöver jag, skria av mig för går med så otroligt mycket ilska i mig. Vill bara vara fri & vara grymma ström!!
Just nu är jag så liten som en mus, vart tog självsäkra ström vägen som inte tog ngn skit. Tagit så mkt skit o sen samlat på mig som en stor godispåse. Kanske ingen märker detta , är nog för att jag är bra på att bli glad snabbt.
Men känner bara att denna höst har jag inte kännt liksom " frisk luft , kännt mig levande"
 
Försöker klura ut hur jag ska nå min topp igen, o säga högt fan vad jag är grym.
Några som sagt o vill att jag ska börja blogga igen. Och de ska jag, säger varje g¨ng att jag ska försöka. Men tror detta är nyttigt för min del. Roligt att ni kikar in fortfarande. Kommer nog vara i början ganska mycket skit o hat men de får ni ta!
Sen imellanåt kommer väl en dagens o lite mode;)
Börjar snart jobba lite mindre (tror jag) får se, som schemat ser ut nu blir de mindre. Så då har jag nog tid, min höst har typ sett ut
 
 
dålig sömn på nätter , vaknar ofta
jobb, ibland dubbel jobb
hem sova en kvart
sen träning
hem duscha
sängen
sover dåligt...
 
 
Hela hösten kanske inte konstigt att man inte, får andas frisk luft o få lite egen tid att bara va..
Men får hoppas jag att jag orkar o hittar på ngn lösning. Känner verkligen att jag inte hinner med ngt, leva?
hinner fan knappt gå på toa innan de kommer akut o jag komme rpå mig själv har jag gått o pinkat idag? hmm nää..
 
 
Ska försöka skriva lite imorn, sen har jag tanken i hjärnan att jag ska börja springa varje dag. mest för min kropp o för mitt psyke att få tänka . Utan att ngn stör eller frågar saker. Att bara springa o tänka, sen är jag bara för fet nu oclså. Äter o äter , men är väl för att jag är vet inte kanske ej lycklig. Hinne rinte tänka bara äter. Japp är fet, äckligt fett.!! 
Skit kul eller inte.. 
tror de lugnar sig lite nu iallafall denna månad har de vart dubbel jobb och mkt träningar o matcher. Visst klagar jag, andra har säkert värre än mig. Men jag måste få ut de annars blir jag fan mosad. Sen har man en pojkvän att älska o bry sig om, hinner man de? knappt, blir ofta trötta o hungriga bråk. De tar på en asså, hinner knappt träffa familjen. Kanske jag lägge rupp de för dåkigt, men har ingen ORK.
 
egentligen vet jag väl vad jag ska göra, men är de så jävla lätt att starta med allt..?
Ligge rnu i sängen o funderar om livet ska vara såhär när jag kan ändra på de.
 
 
Jag bara skriver allt jag känner nu, så ni som läser kanske tänker booooring. Inte synd om dig. Nä de är de nog inte. De finns alltid ngn som har de värre, drf får man  inte må dåligt enligt mig.
Men nu ska jag sluta skriva, skulle kunna skriva hur länge som helst. Men får ju finna ett stopp, eller hur? 
Hoppas ni tar hand om er, för de gör inte jag!
Och ni som pluggar, skit  i de en dag o tänk fuck åt alla läxor. Ni klarar er;)
 
 
puss o kram, hörs kanske imorn
förlår för de tråkiga, otrevliga inlägget. men detta gjorde gott kanske jag kan sova en hel natt utan att vakna..
 
 
sähär är jag egentligen
Glad