ström

Mode, inredning, träning & moi.

Känslan finns där

Kategori: mina tankar

Måndagsmorgonen började med att jag fick gå till skolan! (tog 40 min)
jag var astrött
de va kallt
och jag orkade inte gå till skolan.
Uppe på detta ramlar jag i berget & är alldeles själv och där ligger jag ensam i snön.
Tappat min nya ring & fick ett hål på mina nya strumpbyxor buhuu.
Ni kan väl fatta vf vi torpare är sura för att vi inte får gratis busskort.
Jo vi skulle fått de om vi bodde 100 meter till bort från busshullsplatsen.....säger bara sug balle!
Tänker du inte betala till jävla traffik 120 kr i veckan, när vi ska ha gratis!
Jag e envis!
Sen kan ju inte alltid våra föälfdrar hemma eftersom de har jobb och alla föräldrar har inte två bilar.
Men endå finns det bortskämda snorungar som blir körda varje dag till skolan!
Och vi torpare får gå till skolan.
Så vi kan väl säga att jag inte var så glad i måndags,
ont i knät
utan min ring(som jag aldrig hittade)
hål i mina strumpbyxor
&
arg
kom jag till skolan.
Försent självklart.
Sen när jag kom hem letade jag i 40 minuter gick runt runt och grävde i snön menn hittade inte min ring
och
jag gillade den så mycket.
Fast det var surt att jag tappade den sen kostade den ju inte 5 spän heller.
Men eftersom v skulle t gbg idag egentligen så tänkte jag, att då får jag köpa ny,
men blev fundersam ifall jag köpte den sista.
Men ändå hade jag känslan att jag skulle hitta ringen, men jag fick väl passa på att köpa ny
eftersom vi ändå var i gbg.
Men då blev resan inställd.
Så ännu surare!

Men idag så hjälpte mina kära vänner mig att leta bättre  att
vara 3 än 1;)
Vi satte oss ner
& det första emmma gör är att borsta lite på berget och där log den,
konstigt nog eftersom jag borstat med min hand där typ 15 gr.
Helt galet så nu ligger den här på bordet så vacker,
haha.
Se, jag är synsk, hade känslan att jag skulle hitta den.
Elller aa emma.
Tack emma & emelie!
Fett coolt vare;)