ström

Mode, inredning, träning & moi.

90210

Kategori: mina tankar

ja men vad kul nu sitter jag hemma hos syster och kollar på ronja rövardotter, har 2 h rast idag med yeeaha!
Men min vän är tbx från New York i alla fall, tur det . För det började gå ner för ett tag.
Jag fick en snygg nyckelring nice, passar så bra till min batman

Nu ska jag snart gå och käka, salladsbuffe blir det idag, jo juste träning var det inte igår..nya träningstider så blir sent sent idag..
Igår var treon ute och gick var ute i tre timmar, hade det mysigt vid solnedgången vi trampen

Ciao!



                          
                                                                                Snygg Dylan!
                                                                                Tröja från bik bok
                                                                                Kavaj H.M
                                                                                sKOR H.M