ström

Mode, inredning, träning & moi.

Fel uppfattning?

Kategori: mina tankar

Så nu kommer en förklaring och en liten novell om mig själv.
Eftersom jag hörde idag att en person tycker ungefär såhär om mig..Eller nä ska inte skriva de, men denna person tyckte i alla fall att jag tror mig, att jag är något bara för att jag har en blogg och att jag tror att jag är KISSIE eller något.
Först vill jag bara säga att läsa denna söta tjejs inlägg, läs noga vad hon skriver om Lysekil.
Så rätt Ana ;)
Jag visste inte att jag var lik kissie eller att jag själv tror att jag är henne. Jag har inte storleken H på min Bh. Sen vet jag inte om du denna person uppfattar mig som kissie när jag skriver : So Ström style = So Kissie style?
Det är ju ett stort skämt eftersom jag tycker det är lite småroligt att hon skriver så, så ska ju jag skämta till det.
Men om du inte gillar min blogg behöver du inte läsa, men något måste du ju tycka är roligt eftersom att du tittar på den. Men vissa tittar ju på bloggar fast de inte gillar den egentligen eller personen. Som te.x jag erkänenr jag tittar på Kissies blogg varje dag, jag gillar inte männsikan, men jag känne rhenne inte men hon uppför sig lite konstigt ibland..
Egentiligen vill jag inte bidra med pengar till henne genom att titta på denna EJ förebild. Men hennes bilder är lite roliga att titta på, lite skratt får man ju sig med de stoira boobiesarna och den smala kroppen (hon råbantar ju)
Därför tittar jag på henne.
Men du som sagt dessa elaka ord kan då inte tycka att jag har stora boobies och smala lår, Hhahah för det är ju verkligen tvärt om.
Men du, hoppas du läser detta så du förstår att jag inte är sådan, jag klandar dig inte för du känner mig inte. Men kanske gjorde du mig en tjänst, jag kanske ska skriva mer till de personer som inte "känner" mig.
Och när jag skriver mina inlägg tänker jag inte på att människor som läser min blogg inte känner mig eller vet vem jag är utan Ibland skriver jag mina dåliga skämt till mina vänner för vet att de kommer skratta, för de känner mig och vet att jag är oseriös
Te.x - Asså mina skämt är så roliga, jag är så grym!
(Eller det är jag ju! Hahhah te.x där ironi ahha det var ett skämt;)
Jag brukar ju skriva för mina vänner ibland, med skämt och så menar jag då. För jag vet att de kommer skratta. Men jag skriver ofta för andra också, lägger faktiskt ner mycket tid på denna skit blogg?
Som tips på kläder och så vidare. Jag går ju inte runt i klädaffärer och är pinsam och tar kort på allt snyggt jag ser frivlligt. Det jag ser som är snyggt kommer jag oftast ihåg (fast jag har dåligt minne) Då tar jag ju kort för eran skull, tänker att kanske folk undrar vad som är i butik eller nytt som kommit in.
Och att jag lägger in saker på de jag tycker är snyggt, min stil.
Ni behöver ju inte klä sig som mig, men ni kanske får tips o ni behöver.
Lite roligt att du sagt detta eftersom flera besökare och oftare har besökt min blogg och att faktiskt  några av mina vänner ger positiva komplimanger till mig och frågar vart jag köpt de och de, vilken butik de finns i.
Och det tycker jag är så roligt verkligen , fortsätt med det om ni vill.
Fick en trevlig kommentar på min blogg att jag hade snygga klä'der på mig en skoldag och jag var inte så glad när jag kom hem. Men du räddade min kväll.
Så är jätte tacksam för komplimanger, inte bara för kläder och tips och sådant utan för att de tycker min blogg är rolig. Men de som säger de är ju de som känner mig och vet hur jag är!
Jag började blogga för jag är en modenörd och älskar kläder och annat skit. Men  nu skriver jag för att de är kul och att jag vill dela med mig av mina såkallade skämt. Alltså göra andra glada, att de får ett gott skratt när de kommer in på min sida.
Denna blogg har blivit min vän, jag skriver vad jag tycker, kanske för mycket ibland. Men för att jag är inte en person som berättar mina känslor allt för djupt för någon. Inte för att jag berättar om mitt inre på denna blogg, men ibland kan det vara gött att få ut sig och inte gå och bära på detta. Då skriver jag om jag är, arg? ksnske jag gör om det till något annat, men jag har ändå skrivit det i mitt "sett". Därför kanske inte folk förstår mina inlägg ibland men det tycker jag är bara komiskt.
Sen är de ju folk som skämtar om min  blogg, men jag tar ju självklart inte illa upp för jag kan ta skämt och humor. Och jag ser ju på dessa männsikor om de skämtar eller inte. Men blev faktiskt lite pist off när du sade detta om min blogg.
Jag har lite koll på vilka som läser min blogg och jag vet vilka som är nyfikna och vilka som bara kollar på mina bilder och inte läser (som Bond & Maffran te.x haha , för de orkar inte läsa allt) Jag brukar ju skriva ganska mycket, men jag sådan som person, jag måste få med allt ka inte lämna något utanför oc det är något jag jobbar på;)
Samma i skolan när man ska lämna in arbeten och skit, jag skriver allt jag kan och har i huvudet för vill inte missa något och en lärare trodde då att jag skrev mycket för att det skulle se mycket ut...? (fast de var fel då , men gissade. För att kanske få mera poäng:) för att få med allt för att inte glömma något. Samma när jag lägger upp bilder te.x från i helgen då vill jag ju ha med alla bilder så alla kommer med, därför brukar det bli ganska mycket text och bilder. Men försökte minska på text och bilder:P
Så kanske ni som inte känner mig behöver en uppfattning eller förklaring om mig själv?
Så vem är Josefine Ström?
Ska vara helt ärlig nu när jag skriver. Sen kanske är det någon som får en chock som inte trodde detta om mig vem vet;)
Jag är i alla fall en skrattig tjej, väldigt skrattig som har humor. Älskar att skratta och ha galet roligt! Jag är en blyg tjej när jag träffar nya människor, men älskar att bjuda på mig själv och att göra så att andra skrattar.
Jag är fruktansvärt irriterande, som min syster brukar säga.
- Du är en sådan irriterad varböld som sitter mellan skinkorna som bara skaver. Ett ganska bra exempel.
Jag gillar ju att göra andra glada, överraska folk. Jag är en sådan person som drar dåliga skämt och irriterar folk då mina vänner är sura eller arga. Tillslut skrattar de för de kan inte hålla sig åt mina dåliga skämt och att de tycker jag är så jävla jobbig:D
Men allt för er vänner;) <3
Jag är omtänksam person, jag håller mycket om mig själv inne ( känsliga ämnen)
Jag gråter inte inför folk, jag är mycket envis jag ger mig inte i första läget. Jag älskar att tävla, men det visar jag inte  utan ibland när jag vinner kan jag visa det för  att reta de andra, på ett skämt sett såklart....hahah eller så håller jag det för mig själv och matar mig själv med att jag är grym, så blir jag självsäker.
Jag är en självsäker person, som vågar vara annorlunda, jag gillar att sticka ut.
Jag är en mycket speciell person, är inte rikigt som andra.
Fast inte folk märker, lägger jag extra tid och kraft på vissa personer som jag gillar. Jag sätter andra perosner före mig , som sagt fast de inte tänker på det eller inte märker.
Jag tänker inte på vad jag säger ibland, är snabb i käften. Om någon säger något skämt till mig är det oftast jag som avslutar.
Jag är en känslig men hård person.
Jag är mycket "killig" av mig medans jag kan vara extra kvinnlig ibland.
Jag är inte allmänbildad, om jag ska ha bra betyg får jag kämpa, när jag fått bra betyg på prov, inlämningat o.s.v är det för att jag har skrivit vad jag tycker.
Jag bryr mig mycket om min familj och släkt där mår jag bäst!
Det är två personer som betyder allt för mig. Två jag lever för. Mina allra bästa vänner. En lever och en är i himlen.¨
Jag är en tjej med enorm vilja, positiv oftast. Jag är en sådan person som säger
- KOM IGEN TJEJER, sluta inte kämpa, vi kan ta detta. (Fast vi ligger under med 3 mål och det är en 1 minut kvar på en handbollsmtach)

Skidor är något jag älskar också, störtlopp och gupp. Även att simma under vattnet och simma som en sjöjungfru ahhah, lekta jag alltid när jag var lite. Jag känner mig fri under vattnet eller det är en härlig känsla. Jag är mer under vattnet än  på land. Sa alltid mamma när jag var liten, fast det säger hon nu med fast jag är 18;)

Jag blir väldigt glad och tacksam när människor berömmer mig för saker jag vet innerst inne stämmer, fast man inte vill säga det.
Jag är en tjej med korta ben, kurvig kropp. Men ändå kom jag 4:a på gullmarsloppet, sorry men var tungen att skriva det igen för är lika förvånad varje gång jag skriver det. Där snackar vi vilja. För jag har ju ingen löpar kropp om vi säger så...Hahha
Jag spelar handboll och älskar adrenalinet då man gör mål och när hela laget spelar Kaaaanon bra. Bästa är att göra mål från linjen och slänga sig.
Att ta någon i försvar och man vet att de var grymt gjort av mig, att kämpa kämpa.
Jag har även spelat bordtennis och har det i blodet, Har farfars och pappas backham slag. Men det var länge sedan men funderar på att börja smått igen för skoj skull.
Jag , min pappa och mina storasyster är lika. Vi är skojare och skämtar mycket. Glada personer. Tror vi gillar att göra andra glada.
Något klokt min pappa sade:
- Man måste ha humor
Eller annars kan jag nog inte umgås med personer, älskar folk med humor. Ogillar lite lama männsikor som bara sitter på en stol medan alla skrattar och han/hon sitter tyst....Hahhaha förlåt men kan inte hålla mig, då kan man inte ha kul, sorry!
Vad ska jag skriva mer?
Jag är galen, kan göra sjuka saker, gillar spontana grejer. Jag är även en mycket lugn person, en som gillar hemmakvällar och sitta i en solstol i solnedgången alldeles själv på sommaren och säga högt.

- Detta är livet

Jag älskar att vara på mitt favorit ställe. Där det är kärlek, lugn och tacksamhet.

Jag umgås nog hellre med sköna killkompisar än tjejer. Bara för att de alltid blir tjafs, och med killar bara man accepterar det.

Jag gillar att sporta, jag har inget problem med att göra ett hinderbana med lera. Jag har inga problem att få lera på mitt låååånga ljusar hår och under mina nylackade naglar:P
Ska jag runda av?
Hahah
Ström, kallas jag för och om någon hör ström är det mitt fula skratt och tänder och en dubbelhaka. Det är jag som skrattar då.
Jag är en galen,
skrattig, en humortjej,
en envis killtjej,
en omtänksam tjej,
en som gillar att göra andra glada
en tjej som gillar att kämpa
en tjej som är annorlunda.
Vilken tur att det bara finns en som mig,
för  annars skulle ni, ja vad skulle ni varit?
Haft ont i huvudet, eller irriterat er på mig, kanske hatat mina skämt mina humor.
Eller saknat den riktiga och orginalet Josefine Ström?
Vilket inlägg jag gjort nu,
Detta var mitt längsta inlägg någonsin, slå det!
Nu är jag grym!
O.B.S inget skämt denna gång ;) Hhahha
Mjuka pussar med apelsin mellan tänderna till er från mig!
'
Här är jag,
skrattig,
självsäker,
störd,
galen,
lugn,
galen
& en mycket glad tjej!