ström

Mode, inredning, träning & moi.

Godeeermorgon

Kategori: mina tankar

Mörrn, mörrn på er. Vakna här nu lite tungt i huvudet & segt. Men ska snart börja packa & greja för idag åker jag till ph.
Igår var de trevligt, men gaaalet varmt. Nu ska ni få höra, hade väl vart där i en kvart & frida : Meeen strööm. Du har jag spillt hallon från bålen på hela klänningen...Men som tur var hade soffi en klänning som hon inte skulle ha med sig till USA , blev ju lite osäker för hon har ju typ packat ner alla sina kläder:)
Men de fixa sig så blev högklackat & leopardklänning!
Sen träffa man några från klassen, de var riktigt kul. Saknar de så, att man inte får se varandra varje dag..
Jag & frida drog t taxi på vägen hem, kan verkligen inte förstå hur jävla gott de kan vara med en hamburgare kl 3 på natten. Men den är så jäävla go 6 sen äör de ju alltid gott me fyllemat;)
Men när jag cyklade hem, så skulle jag smsa frida när jag var hemma:) När jag typ var hemma smsa jag & fick så fina sms tilbaka. Då fick jag tanken att 4 fina vänner ska jag vara utan i 1 år...Så där gick/cykla jag halv 4 på natten o böla. Usch vad ont i magen jag fick. Kommer sakna dom något så fruktansvärt!!
Hörs nog senare ikväll, ha en fin lördag. & hörrni cykla till stranden nu & sola o bada. Inte sitt inne, jag skulle gjort de om jag inte skulle åka buss.

Ååå vad jag tycker om mina vänner!