ström

Mode, inredning, träning & moi.

Detox?

Kategori: mina tankar

Jag har köpt detox kur, som är i 20 dagar. De finns tabletter o flytande. Jag har flytande som jag blandar mer 1,5L vatten, som jag dricker under dagen + träning.  Detox rensar kroppen på bakterier och extra vätska i kroppen( då man kan tappa ngt kilo) sen är de även bra som start, om man ska gå ner i vikt. De är vad jag gör, jag måste ha en spark i ryggen. Så jag hoppas att jag gått ner 1-2kg (tack vare detox) o får mer energi att fortsätta att gå ner i vikt. För sååååå många mån jag sagt : på mån börjar jag åååååå så skjuter man upp de. Men jag har ingen anledning att inte börja, är bara att göra de, börja börja jossan! À är bara att bita ihop o göra de. Vem fan vill leva nyttigt? Jo visst mår man bra, men att aldrig äta ngt godis, chips?!?? Nu på helgen, när man myser i soffan kollar en bra film. I helvete heller att jag blir sugen på en banan liksom hahah. Men de är då man måste hitta ngt att tugga på som får bort suget o tankarna på de "onyttiga" jag gillar nötter, fruktsallad, sparris, popcorn. Så att sitta o knapra på sådant är ju iallafall bättre än en chipspåse. Så när man äter/ dricker detox, så ska man ju helst inte äta godis o sådant. Mkt grönsaker o frukt o vatten . Så nu äter jag inget "gott" som jag kallar de;) ( godis, läsk, efterätter) ingen pasta, potatis osv. Jag måste sluta med allt gott för att nå mitt mål, som är lååångt borta. Visst kan man äta lite. Men "lite" är inget för mig, så känns de som att de kvittar. Jag kan liksom inte ta en godis o sen va nöjd. Utan här är de hårda regler! Såklart jag inte vill leva såhär hela livet. Men när jag nått mitt mål, så kommer jg börja äta GOTT igen:D men då på helgen liksom, o känna av när jg är mätt inte ta två portioner till bara för att de är gott. O sen träna iallafall 3 gr i veckan. För de mår man bra av! Nu försöker jag träna 2 gr per dag! Kanske jag ska ha en liten träningsblogg, eller temat på de nu iallafall. Från godis/matvrak!!!! Till kanske nyttig o hälsosam jossan?!? Har ett mål nu iallafall, måste nog ha små mål eller vad tror ni? 2 veckor kvar till julafton. Så målet är nu - 5-6kg. Så ska försöka lägga upp min mat varje dag o träning. Vi får se ska inte lova ngt, men jag hoppas att jag håller detta för 2.346e gången;) KÄMPA , allt sitter i huvudet, vilja , vilja!!min frukost/lunch