ström

Mode, inredning, träning & moi.

Tisdag

Kategori: mina tankar

La mig precis i sängen, ska vila lite. Blev förkyld inatt så varit lite småfebrig Idag, pratar lite bättre idag haha;) ibland förstår jag inte hur jag orkar hålla igång när jag e så dålig. Men med en underbar personal blir man piggare o gladare o får mer energi:) sallad o kyckling t lunch( ingen frukost) när jag kom hem kurra magen, så tog mjölk med blåbär, en bar. Sen laga jag lite nudlar, kyckling, sallad, gurka, rödlök o en egen liten sås. Blev faktiskt god;) mango ch.... någonting, creme fraich o lite ketchup blanda jag ihop, super!! Ser kanske inte så gott ut på bilden men de va helt okej! Egentligen ska jag inte äta kolhydrater, pasta, bröd o så. Men blev lite lat, men tycker jag har varit duktig dessa dagar endå när jag varit sjuk.

Kommentera inlägget här: