ström

Mode, inredning, träning & moi.

Just nu

Kategori: mina tankar

Det är ju kungens födelsedag idag hurray!

Valborg för den delen med och imonr är det 1 Maj , det går så äckligt fort.

Men nu är kräftskärtarna i magen och även ngn dumle gled ner också...

Tro det eller ej men jag har varit ute och sprungit 21.40 , mina kompisar brukar

säga att jag är knäpp hmm?!...

Som jag brukar säga:

Gudnäjta!

Föresten imorn drar jag till överby & uddevalla
en sväng, med min syster, som är ännu knäppare än mig ha ha!



Bild från i sommras, min favorit plats!

KOMMENTARER:

  • Frasse säger:
    2010-05-02 | 22:51:44

    Bra jobbat! Jag hade aldrig pallat att springa så sent :S Laddad inför tisdag eller ?

  • josefine ström säger:
    2010-05-02 | 23:02:19

    inte jag heller men skjuter på det hela tiden, så då blir det så sent.;) nja mest inför gullmarsloppet på ons...

  • anna säger:
    2010-05-03 | 19:59:15
    Bloggadress: http://annascheweniius.blogspot.com/

    vi saknar dig på den platsen!

  • Anonym säger:
    2010-05-03 | 21:06:17

    jaa med men tills ommaren så:))

Kommentera inlägget här: